دانلود آهنگ جدید غمگین

دانلود آهنگ های غمگین را میتوانید از بخش موسیقی های ایرانی با لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید غمگین

دانلود آهنگ های غمگین را میتوانید از بخش موسیقی های ایرانی با لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود آهنگ سیروان خسروی به نام درست نمیشم

آهنگ جدید غمگین سیروان خسروی به نام درست نمیشم

دانلود آهنگ سیروان خسروی به نام درست نمیشم

دانلود موسیقی جدید سیروان خسروی به نام درست نمیشم

Sirvan Khosravi – Dorost Nemisham

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی

متن آهنگ جدید سیروان خسروی به نام درست نمیشم

میخوام دو دوتا چهارتا نشه

چی میشه هرچی شد از حالا نشه

نه دیگه فرقی نداره که کجام

با همه وجودم آرامش میخوام

روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن

من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین

من دارم میرم با من میای یا نه فکرتم با من میای یا نه

چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

توی این تنهایی گیر افتادم نه نگو که دیگه از دستت دادم

من نمیتونم دوباره تنهاشم کاش میتونستم یکم آروم باشم

روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن

من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین

من دارم میرم با من میای یا نه فکرتم با من میای یا نه

چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

 

دانلود ترانه سیروان خسروی به نام درست نمیشم با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه سیروان خسروی به نام درست نمیشم با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام دیوونه میشم

دانلود آهنگ جدید غمگین سینا شعبانخانی به نام دیوونه میشم

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی،دانلود آهنگ دیوونه میشم از سینا شعبانخانی

دانلود موسیقی جدید سینا شعبانخانی بنام دیوونه میشم

ترانه‌ سرا و ملودی: سینا شعبانخانی , آهنگساز: هومن آزما

Download New Song By Sina Shabankhani Called Divooneh Misham

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام دیوونه میشم

دیوونه میشم وقتی نباشی تو کنارم

ویرونه میشم وقتی نباشی تو کنارم

آخر از این غم دیوونه میشم , ویرونه میشم

ای جان ای وای

دیوونه میشم از نبودنه تو

ویرونه میشم از ندیدنه تو , تنها میمیرم

دیوونه میشم از نبودنه تو

ویرونه میشم از ندیدنه تو , تنها میمیرم

دیوونه میشم وقتی نباشی تو کنارم ویرونه میشم وقتی نباشی تو کنارم

آخر از این غم دیوونه میشم , ویرونه میشم , ای جان ای وای

دیوونه میشم از نبودنه تو ویرونه میشم از ندیدنه تو , تنها میمیرم

دیوونه میشم از نبودنه تو

ویرونه میشم از ندیدنه تو , تنها میمیرم

 

دانلود ترانه سینا شعبانخانی به نام دیوونه میشم با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه سینا شعبانخانی به نام دیوونه میشم با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ مصطفی پاشایی به نام عاشقتر از من

آهنگ جدید عاشقانه مصطفی پاشایی به نام عاشقتر از من

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی،دانلود آهنگ عاشقتر از من از مصطفی پاشایی

دانلود موسیقی جدید مصطفی پاشایی بنام عاشقتر از من

Download New Music Mostafa Pashaei – Asheghtar Az Man

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی

متن آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام عاشقتر از من

دونه دونه عکساتو همش میبوسم من چشامو تو چشای عکسات میدوزم من

یکی یکی میذارمشون رو قلبم امشبو با یه خاطره سر کردم من

آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

مگه میشه چشاتو یه روزی یادم بره تموم خاطرات من از اون چشای خوشگله

همون چشایی که من از اونا بارونیم من که هوایی شدم نکنی ازم گله

آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

 

دانلود ترانه مصطفی پاشایی به نام عاشقتر از من با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه مصطفی پاشایی به نام عاشقتر از من با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام معذرت

آهنگ جدید غمگین شهاب مظفری به نام معذرت

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری،دانلود آهنگ معذرت از شهاب مظفری

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام معذرت

Shahab Mozaffari – Mazerat

ترانه : نازنین مشرفی ؛ آهنگ : شهاب مظفری ؛ تنظیم : سعید شمس

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری

متن آهنگ جدید شهاب مظفری به نام معذرت

معذرت اگه کمم واسه دلت نگفتم حرفامو

بهت گذاشتم عاشقم بشی

شدم تمام عامل سرگیجه های دائمت

نفهمیدی که عشق من تو زندگیت مزاحمه

معذرت اگه داد میزدم سرت اگه چشمات همش تره

اگه بعد از این بازیا میگفتم بار آخره شکستنت

جلو چشام منو از رو نمیبره دروغام میشد باورت منو ببخش

معذرت اگه مجبور شدی بری حق داری هرچی که بگی

کاری کردم که دائما بگی لعنت به زندگیم

ترسیدم خیانت کنم بهت از روی بچگی

معذرت واسه قرصای هر شبت

که هرکدومشم کمه واسه آروم گرفتنت

میدونم هرچی میکشی همش به خاطر منه

پشیمونم ببین منو معذرت تنها حرفمه

معذرت واسه اون همه خاطره که کرده بازی با دلت

معذرت اگه همش مرددم گفته بودم که قید احساسمو دیگه زدم

تو لیقاتت این نبود نمیدونستی من بدم

هی بهونه کردم چطور دیگه جوابتو ندم منو ببخش

معذرت اگه مجبور شدی بری حق داری هرچی که بگی

کاری کردم که دائما بگی لعنت به زندگیم

ترسیدم خیانت کنم بهت از روی بچگی

معذرت واسه قرصای هر شبت که هرکدومشم کمه واسه آروم گرفتنت

میدونم هرچی میکشی همش به خاطر منه

پشیمونم ببین منو معذرت تنها حرفمه

 

دانلود ترانه شهاب مظفری به نام معذرت با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه شهاب مظفری به نام معذرت با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ بهزاد پکس و رامین فاخری به نام ای جان

بهزاد پکس و رامین فاخری ای جان

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و رامین فاخری به نام ای جان

Behzad Pax & Ramin Fakheri - Ey Jan

بهزاد پکس و رامین فاخری ای جان | دانلود آهنگ بهزاد پکس و رامین فاخری به نام ای جان